Verzenden en retouren

Verzenden

  • Gratis levering van bestellingen vanaf €100,00 daaronder berekenen wij € 6,95 verzendkosten
  • Levering binnen 2-3 werkdagen
  • Wij verzenden met PostNL
 
Is mijn bestelling al verstuurd?
Zodra een bestelling het magazijn verlaat ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging. In deze e-mail staat een link naar de Track & Trace site van PostNL. Op deze manier kunt u de bestelling volgen.
 
Ik kreeg bericht dat artikelen uit mijn bestelling uitverkocht zijn. Kan ik deze later toch nog toegestuurd krijgen?

Blijkt het zo te zijn dat bij het klaarmaken van uw bestelling één of meerdere artikelen uitverkocht zijn, dan is het helaas niet zo dat deze automatisch naar u worden opgestuurd bij het later opnieuw op voorraad komen van deze goederen. De uitverkochte artikelen uit uw bestelling zullen worden terugbetaald.
 

Retouren

Niet tevreden of past het artikel niet? Het is mogelijk een artikel uit uw bestelling of de gehele bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Let op: Bij een retourzending bent u verantwoordelijk voor de artikelen die retour gezonden worden tot het moment dat deze in ons magazijn ontvangen en verwerkt zijn. Zorg ervoor dat het artikel goed verpakt is en bewaar het verzendbewijs goed. Meestal duurt het ongeveer één week voordat een retour bij ons verwerkt is.
 
Kan ik een artikel retourneren?
Het is mogelijk om bij Marjalamme.nl een artikel te retourneren, mits dit binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen gebeurt. De kosten van een retourzending worden niet door ons vergoed.
 
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Verzend de retouren in de originele verpakking. Sluit de verpakking goed af. Geef het pakket af bij een postkantoor en kies een verzendmogelijkheid met ‘Track & Trace’. Bewaar het verzendbewijs goed. U bent verantwoordelijk voor het retour totdat het pakket bij Marja Lamme Fashion is ontvangen, gecontroleerd en verwerkt. U draagt zorg voor het goed bewaren van het verzendbewijs. Het kan tot 8 dagen na de datum van verzenden duren voordat een retour bij ons is verwerkt.
 
Zijn er kosten verbonden aan retouren?
Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor de kosten voor het verzenden van een retour. Er zijn wel enige uitzonderingen; wordt een artikel bijvoorbeeld defect geleverd, dan zullen wij de kosten van de retour zending vergoeden.
 
Hebben jullie mijn retour al ontvangen?
Via e-mail ontvangt u een ontvangstbevestiging van het retour zodra de retourzending in ons magazijn is ontvangen en gecontroleerd. Dit kan soms tot 8 dagen na het afgeven van het pakket op een postkantoor duren.
 

Terugbetaling

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?
Zodra het retour door ons ontvangen en gecontroleerd is starten we ook de procedure voor de terugbetaling op. De duur van deze procedure varieert per betaalwijze:
Creditcard; 1-5 werkdagen. Terugbetaling gebeurt naar dezelfde creditcard als waarmee betaald werd.
iDEAL; 1-5 werkdagen. Terugbetaling gebeurt naar dezelfde bankrekening als waarmee betaald werd.

Navigatie