Verzenden en retouren

Verzenden

  • Gratis levering binnen Nederland van bestellingen vanaf €100,00 (daaronder berekenen wij € 6,95 verzendkosten), mits de bestelling niet wordt geretourneerd
  • Verzending binnen 1-5 werkdagen
  • Wij verzenden met PostNL
 
Is mijn bestelling al verstuurd?
Zodra een bestelling het magazijn verlaat ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging. In deze e-mail staat een link naar de Track & Trace site van PostNL. Op deze manier kunt u de bestelling volgen.
 
Ik kreeg bericht dat artikelen uit mijn bestelling uitverkocht zijn. Kan ik deze later toch nog toegestuurd krijgen?
Blijkt het zo te zijn dat bij het klaarmaken van uw bestelling één of meerdere artikelen uitverkocht zijn, dan is het helaas niet zo dat deze automatisch naar u worden opgestuurd bij het later opnieuw op voorraad komen van deze goederen. De uitverkochte artikelen uit uw bestelling zullen worden terugbetaald.

Houdt u er rekening mee dat als u items in de sale bestelt dat de verzendkosten berekend worden over het aankoopbedrag dat u daadwerkelijk behoudt. Bestelt én behoudt u boven de honderd euro dan betaalt u geen verzendkosten.
 
Bij artikelen in de sale kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor uw bestelling wordt verstuurd. 
 

Retouren

Niet tevreden of past het artikel niet? Het is mogelijk een artikel uit uw bestelling of de gehele bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Nadat wij uw retour in goede order hebben ontvangen, krijgt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de retour op uw rekening gestort (verzendkosten worden niet vergoed). De terugbetaling gaat automatisch via de betaalrekening/betaalmethode waarmee de originele betaling is gedaan.

Let op: Bij een retourzending bent u verantwoordelijk voor de artikelen die retour gezonden worden tot het moment dat deze in ons magazijn ontvangen zijn. Zorg ervoor dat het artikel goed verpakt is en bewaar het verzendbewijs goed. 
 
Kan ik een artikel retourneren?
Het is mogelijk om bij Marjalamme.nl een artikel te retourneren, mits dit binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen gebeurt. De kosten van een retourzending worden niet door ons vergoed.
 
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Verzend de retouren in de originele verpakking. Sluit de verpakking goed af. Geef het pakket af bij een postkantoor en kies een verzendmogelijkheid met ‘Track & Trace’. Bewaar het verzendbewijs goed. U bent verantwoordelijk voor het retour totdat het pakket bij Marja Lamme Fashion is ontvangen en gecontroleerd. U draagt zorg voor het goed bewaren van het verzendbewijs. Het kan tot 14 dagen na de datum van ontvangst duren voordat een retour bij ons is verwerkt.

Verbonden voorwaarden retouren: 
 
Retour- en ruilvoorwaarden

We ontvangen het artikel graag ongedragen (passen mag natuurlijk wel), in de originele verpakking zonder gebreken en met de bijbehorende kaartjes. Het terugsturen van een defect artikel en/of in een niet-originele verpakking(en) kan voor beide partijen (de klant en Marja Lamme Fashion) leiden tot waardevermindering. Vloeibare producten zoals: wasshampoo’s en leeronderhoud spray’s moeten ongeopend worden geretourneerd. Zitten er beschadigingen of vlekken op het product, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Sommige hygiëneproducten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Mocht er een defect aan een artikel geconstateerd worden, zullen wij niet overgaan tot een restitutie.

Zijn er kosten verbonden aan retouren?
Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor de kosten voor het verzenden van een retour. Er zijn wel enige uitzonderingen; wordt een artikel bijvoorbeeld defect geleverd, dan zullen wij de kosten van de retour zending vergoeden.
 
Hebben jullie mijn retour al ontvangen?
Via e-mail ontvangt u een ontvangstbevestiging van het retour zodra de retourzending in ons magazijn is ontvangen en gecontroleerd. Dit kan tussen 2-5 dagen na het afgeven van het pakket op een postkantoor duren.

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Dat is vervelend, dit lossen wij graag voor u op. We kunnen u het snelste helpen in onze winkel. Als u langs komt met het artikel en de aankoopbon (of het bijbehorende bankafschrift of ordernummer), dan bekijken we ter plekke wat er mis gaat en bieden we u een passende oplossing. U kunt ons ook via de telefoon of mail inlichten over gebreken.

 

Terugbetaling


Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?
Zodra het retour door ons ontvangen en gecontroleerd is starten we ook de procedure voor de terugbetaling op. De duur van deze procedure varieert per betaalwijze:
Creditcard; 1-14 werkdagen. Terugbetaling gebeurt naar dezelfde creditcard als waarmee betaald werd.
iDEAL; 1-14 werkdagen. Terugbetaling gebeurt naar dezelfde bankrekening als waarmee betaald werd.

Navigatie